piątek, 9 sierpnia 2013

Moda jesień-zima 2013/14

Hej :)
Mamy jeszcze wakacje ale ja już powoli myślę o tym co będzie modne tej jesieni :D Przeglądałam moje ulubione strony modowe i postanowiłam podzielić się z wami tym co do tej pory wyczytałam ^^

1.Styl męski
Koszule, marynarki, płaszcze o "surowych" kształtach to jeden z trendów tej jesieni. Może to być świetna odmiana dla osób, które preferują falbanki czy koronki. Mi marzy się czarna, dłuższa marynarka, mimo że uwilbiam dziewczęce looki.  



2.Kratka
Powraca do nas każdej jesieni :) To taki "rozgrzewający" wzór. Mamy w czym wybierać :) Możemy zakładać koszule, spodnie, marynarki czy szaliki.  



3.Na cebulkę
Warstwy, warstwy, warstwy... Kolejny trend, który wygląda naprawdę stylowo i co najważniejsze mając na sobie ubrań jest nam ciepło :D I nie musimy się martwić o to że będzie nam zimno podczas jesiennych spacerów.  




4.Burgund
Już rok temu królował na wybiegach. A teraz powrócił dzięki czemu ubierając ubrania z zeszłej jesieni nadal będziemy wyglądać modnie :)  



5.Skóra
Jest zawsze modna :) W każdym sezonie ma swoje 5 minut na wybiegu^^ W tym sezonie postaw na czerń lub biel albo połączenie tych kolorów.



6.Dodatki w rozmiarze XXL
Takie właśnie wybierajmy tej jesieni. Wielka biżuteria, czapka a może rękawiczki? Wybór mamy ogromny :)  



Marilyn

Źródła zdjęć: www.hm.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz