czwartek, 22 sierpnia 2013

Pomysły na przechowywanie biżuteri

Cześć Wszystkim :D
Dzisiaj zaprezentuje Wam moje sposoby na wygodne przechowywanie biżuteri :)

Pierścionki mam na takiej oto łapie:



Jest bardzo prosta w wykonaniu :)
1. Najpierw odrysowałam swoją ręke na grubym kartonie i na szarym papierze.
2. Później wyciełam łapki i skleiłam ze sobą.
3. I na koniec najgorszy problem - co zrobić żeby stała? od tyłu przykleiłam małe pudełeczko do którego wsadziłam baterie :P tak żeby równoważyły ciężar pierścionków.


Teraz czas na naszyjniki :) Mam je na takim wieszaku :


1.Na początku przygotowałam sobie drewniany wieszak, małe gwoździki i młotek.
2.Później przybiłam gwoździki do wieszaka ( to nie było takie łatwie jak myślałam : P ).

Czas na kolczyki:


1. Pudełko (chyba po butach) okleiłam niebieskim papierem.
2. Następnie zrobiłam dziurki drutem ( takim do robienia np swetrów :P )

Jak same widzicie to bardzo proste pomysły, które możecie wykonać samodzielnie. Brakuje mi jeszcze czegoś na bransoletki, których zresztą mam najwięcej i koniecznie musze je uporządkować.

Marilyn

1 komentarz: